Not open for further replies.

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
Lolz
فیری اردو میں بھی ترجمہ کر نہ یار تاکہ سب کی سمجھ میں صاف صاف آجائے
اور کیا یہ انگلش میں ہوگا یا اردو میں
موضوعات کیا ہونگے
اور کیا ایک ہی ٹھریڈ میں سارے گروپ کی بات چیت ہوگی یا ہر گروپ کا الگ ٹھریڈ بنے گا اگر ایک تھریڈ ہوگا تو کچھری پک جائے گی
ہر گروپ کا الگ الگ موضوع ہوگا یا ایک ہی موضوع سب کو دے دیا جائے گا
کس گروپ کا کس گروپ کے ساتھ مقابلہ ہوگا
یار ایسی بہت سی باتیں ہیں سب کو کلئر کر نہ
aray janab..mujhe half an hour lagta hai apki urdu parhne mei..:S...
acha khair..maine rulesand instruction ko urdu mei translate kardiya hai....and haan ap urdu mei debate karsakte hein...magar easy urdu mei...KHALIS URDU nai..PLEASEEEEEE....or else...i ll have a hard time marking..ap pehle rules and instructions urdu mei parh lo..pher apko sab samjh ajayega..filhal to mujhe sirf apka half reply samjh aya hai..:(

Reactions: سرفروش

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
watz pm? do u mean send hera private message? i did send i think on that visitor stuff...but no reaction...not sure if she came online n didnt c ya maine usse darra diya:D
yeah private msg i meant...btw its not she..ITS HE..mushi is da guy..:))

waqas naseer

Super Star
Dec 24, 2009
mardan
Assalamoalaikum.... :)

As all of you know that the debate contest is coming up. At this point, I have decided the group members and the division for Pros and Cons in these groups. Once, you guys know the groups, and then I will reveal the topics for all the groups. There are two members per group and two groups per topic. One group will be in favor of the topic and the other one will be against it. The pros and cons then will research on the topic and confirm their interests to participate. Please contact with your partner and keep in touch with him/her. {(ladance)}
The topics for each group will be assigned on Monday as the debate will start on Monday on May 24, 2010 and it will close on May 31, 2010. Please kindly consider that this debate only consist the participants with their assigned specific topics. Therefore, it is not a drop in event for anyone to come in and comment. In that matter, I would kindly request all the staff members to delete any comments that are posted other than the debate members. Also, I request from the ADMIN or the MODERATOR to keep on checking on these threads and only delete the comments that are made by other than the participants of this debate. :)
Good luck!!! {(hat)}
Participants:
1. Hans Mukh
2. Lightman
3. Don
4. Saviou
5. Sabah
6. Pari
7. Yoursks
8. Nelli
9. Unique Style
10. Redrose64
11. mushi
12. Emperor
13. Sarkar
14. waqas naseer
15. ahmed1003
16. Desikuri
17. Melody
18. Kanu
19. Black Rose
20. Mohsinmohsin143
21. Sarfarosh
22. gamerboy
23. innocent kid
24. Mahira414

Group Name & Participants

A

Hans Mukh and Kanu

B

Lightman and Blackrose

C

Don and Gamerboy

D

Saviou and Innocent Kid

E

Sabah and Mohsin

F

Pari and Sarfarosh

G

Yoursks and Mahira

H

Ahmed1003 and Nelli

I

Emperor and Unique Style

J

Mushi and Melody

K

Sarkar and Desikuri

L

WaqasNaseer and Redrose

Rules:
  1. No discrimination based upon race, religion, culture or sexual gender!!!
  2. No use of bad language!!!
  3. No slang that consists of any sarcastic or disrespectful manner!!!
  4. If you want to explore and elaborate on the good characteristics of your religion, YOU ARE MOST WELCOME!!!
  5. No repetition of the same argument more than once!!

Instructions:

First of all, the topic will be explained and elaborated by me because of its positive and negative implication on our society. It will give the chance for the group member to understand the criteria of arguments. Therefore, they will be able to effectively research on the different positive and negative effects on the society.

Step 1: The opening of debate will mark the argumentive statement from PRO side and the introduction of the topic.

Step 2: CON side will argue their points against the topic and in favor of persuasion.

Step 3: The PRO side will respond to the CON side in order to prove why they are right and how the con side arguments doesn’t make sense.

Step 4: The CON side will prove why their arguments are right and PRO side arguments doesn’t make sense by responding to the PRO side previously.

Step 5: Since you understand the process, continue it for a week from the beginning of the debate.

GOOD LUCK!!!:-bd

...::Urdu Instructions::...
Assalamoalaikum....

Jaise key ap ko pata hai ke debate contest bht jald shuru hone wala hai. Ab maine khud se group members ke naam bana liye hein and unhe pros and cons ke group mei divide kardiya hai. Har group mei two members hein and har topic jo hoga debate mei..usmei 2 groups participate kar rahe hoge..to usmei aik group Pros (in favor of the topic) bataye ge..and dosra group Cons(against the topic) bataye ge.

Debate Monday ko start hogi jo ke may 24 hai and topics bhi Monday ko lagaye jayege. Debate khatam may 31 ko hogi. Jab mai debate lagaoga..to udhar sirf participants hi posting karsakte hein jinka naam thread mei hoga…mai request karta ho staff members se ke who debate ke threads har din check karte rahe..and agar koi aur akar posting kare beside participant..please unke posts ko delete kardei….and yeh request meri admins and co admins se bhi hai…
Good luck!!!

Participants:
1. Hans Mukh
2. Lightman
3. Don
4. Saviou
5. Sabah
6. Pari
7. Yoursks
8. Nelli
9. Unique Style
10. Redrose64
11. mushi
12. Emperor
13. Sarkar
14. waqas naseer
15. ahmed1003
16. Desikuri
17. Melody
18. Kanu
19. Black Rose
20. Mohsinmohsin143
21. Sarfarosh
22. gamerboy
23. innocent kid
24. Mahira414

Group Name

Participants

A

Hans Mukh and Kanu

B

Lightman and Blackrose

C

Don and Gamerboy

D

Saviou and Innocent Kid

E

Sabah and Mohsin

F

Pari and Sarfarosh

G

Yoursks and Mahira

H

Ahmed1003 and Nelli

I

Emperor and Unique Style

J

Mushi and Melody

K

Sarkar and Desikuri

L

WaqasNaseer and Redrose

Rules:
1. Please koi participant kisi se laraye jhagre nai karyega..kisi ki zaat par baat nai karyega..kisi ke religion ke leikar wahiyat words nai bolyega and kisi ke gender hone par mazak nai urayega..
2. Galat words istemal karna manah hai..
3. Sab se respectful manner mei baat karyega..
4. Agar apko apne religion ke bare mei achaye and ya uska reference dena hai..u r most welcome…
5. Koi aik argument ko bar bar repeat nai karyega…
Instructions:

Sab se pehle…jab mai debate ke topics lagaoga..to usko explain karoga ke maine kyon yeh topics lagaye hein..and iske bare mei positive and negative points bataoga jo hamari society mei asar parta hai….jiski waja se hamare jo participants hoge..unhe moqa milega samjhne ke lie ke unhe aage ki debate mei kia kia bolna hai…..and unko apne topic par research karne ki asani hogi…
Step 1:Debate mei jo sab se pehle posting karege..woh PRO side wale karege..and unka kaam hai ke wo topic ka introduction deige and apna AIK idea deige...
Step 2:2nd step mei CON side argue karege apne AIK idea ko and respond karege PRO side ke reply ko…
Step 3:Step 3 mei PRO side ko response karna hoga CON side ke above reply ko….and prove karna hai ke who jo CON side ne reply kiya hai..woh sahi hai ya galat…..and pher apna AIK idea point out karege
Step 4:Step 4 mei CON side ko respond karna hai PRO side ke reply ko and usey prove karna hai key yeh sahi hai ya galat…and pher apna aik idea point out karege..
Step 5:Ab apko process samjh agia hoga…to yeh debate aik week tak chalet rahegi..and aik week ke baad yeh debate close hojani hai..

GOOD LUCK!!!

If you have any questions, please ask!!!:)
thanks so much

saviou

Aug 23, 2009
Masha Allah bohot achcha discussion aur kaafi baten samne aayi hain aur kaafi wazahaten huyi hain
sabse pehle to mazirath chahenge kyun k ham teen din nahi the......

aur pf apse ye kehna hai ki agar aap parterner ko choise karne ka khud hame ikhtiar dete to shayad aur behtar hota khair koi baat nahi
aur dusri baat ye k aap hame topic denge ye to sahi hai par uske favour me ya uske khilaf kehne ko bhi ap hi kahenge ye to hamare liye mushkil hogi shayad
khair debate shuru hone k baad dekhenge aap iska hal nikalen

Jazakallah khair

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
Masha Allah bohot achcha discussion aur kaafi baten samne aayi hain aur kaafi wazahaten huyi hain
sabse pehle to mazirath chahenge kyun k ham teen din nahi the......

aur pf apse ye kehna hai ki agar aap parterner ko choise karne ka khud hame ikhtiar dete to shayad aur behtar hota khair koi baat nahi
aur dusri baat ye k aap hame topic denge ye to sahi hai par uske favour me ya uske khilaf kehne ko bhi ap hi kahenge ye to hamare liye mushkil hogi shayad
khair debate shuru hone k baad dekhenge aap iska hal nikalen

Jazakallah khair
partner maine khud is liye choose kiya..kyonke mai fair team chahta tha.......and its okay to hve some1 else in ur group...har waqt ab hum apni pasand se cheezein kare..to pher kia faida...throa change bhi hona chahiye na...
jee..agar mai apko topic bata deta..to pher woh debate debate nai hoti..woh bas aik assignment type ka hojata...and rahi baat infavour or against na batane ki..woh is liye..kyonke jab ap debate karte ho kisi se..usmei apko pehle se topic nai milta....mai chahta ho ke ap logo ko mai unpredictable topic do..taake ap log us thore amount of time mei..apne ideas point out kare..jab debate start hogi......dnt worry..topic mai aisa hi dooga..jismei hum pros and cons..dono mei baat karsakte hein....
salam....

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
PF aapne mujhay toh aisa partner diya hain joh ek dum newbie hain unhe toh kafi help and support chahye I think
and mai aaj kal buhut kum he online athi hu I dont know what to do??
and yeh bataye kia sub k debates ek den mei hongi ya her ek k lie particuler time ya day choose kiya hain??

CHINTU

Mar 24, 2009
U.S.A
prince_farry ji aapne hamara kuch kiya ya nahi abhi tak soch rahe ho time jitna chahiye utna lo lekin kuch karna bhai............

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
PF aapne mujhay toh aisa partner diya hain joh ek dum newbie hain unhe toh kafi help and support chahye I think
and mai aaj kal buhut kum he online athi hu I dont know what to do??
and yeh bataye kia sub k debates ek den mei hongi ya her ek k lie particuler time ya day choose kiya hain??
1st of all..maine jo apka partner choose kiya hai..woh just random tha..i know he s a newbie..and agar woh nai aate debate mei...den woh disqualify hojayege..and apke group mei sirf ap hi reh jayogi...apko bas din mei thora sa time nikalna hai..and all u need to do ke apke jo against person hoga..us ke reply par response karna hai..and apko apna aik idea dena hai..jo ke favour mei hoga ya pher against mei.....
monday ko..mai 6 topics lagaoga inshallah...har topic mei 2 groups debate karege...so like for topic 1...group a vs group b...so har topic differnt hoga...so basically apka jo topic hoga..woh sab se alag hoga..and sirf apko apne topic par baat karni hai..baqi logo ki debate dosre topics par hogi..and woh bhi apne topics par baat karege...jesa ke maine upar kaha hai..debate 1 week ke lie hogi..to apke pass bht time hoga...din mei ap 5 to 10 mins to TM ko dei hi sakti ho...bas apne khud debate mei active rehna hai.......

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
prince_farry ji aapne hamara kuch kiya ya nahi abhi tak soch rahe ho time jitna chahiye utna lo lekin kuch karna bhai............
bro...mai agar apko even choti ke saath rakh bhi lo...pher ap konse group se compete karoge..coz i already have 12 groups on debate...so ap ka 13 group hoga...agar 14 groups hote to pher mai 7 debate topics bana sakta ho...but now i ve onli 12...i realli dunno wat i can do for u...and u have missed da deadline too...
plz koi staff member or mod iske bare mei apni raye dei...mujhe nai samjh araha ke mai kia karo chintu and choti ke lie...

saviou

Aug 23, 2009
Masha Allah kya baat hai kitne ache tariqe se apne hame tafseeli taur par bataye hain...Jazakallah khair
haan agar topic apke kehne k mutabik aisi ho to hame koi harj nahi hai insha Allah

partner maine khud is liye choose kiya..kyonke mai fair team chahta tha.......and its okay to hve some1 else in ur group...har waqt ab hum apni pasand se cheezein kare..to pher kia faida...throa change bhi hona chahiye na...
jee..agar mai apko topic bata deta..to pher woh debate debate nai hoti..woh bas aik assignment type ka hojata...and rahi baat infavour or against na batane ki..woh is liye..kyonke jab ap debate karte ho kisi se..usmei apko pehle se topic nai milta....mai chahta ho ke ap logo ko mai unpredictable topic do..taake ap log us thore amount of time mei..apne ideas point out kare..jab debate start hogi......dnt worry..topic mai aisa hi dooga..jismei hum pros and cons..dono mei baat karsakte hein....
salam....

Zakwan

_ZAKKY
TM Star
Nov 29, 2007
Canada
ek baat samajh mein nahi aarhai k topics kiya hein? aur kis k saath debate karna hein?

Status
Not open for further replies.